Ερωτήσεις
ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ILOVEBBQ.GR
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι παραλαβής της παραγγελίας μου;
Οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής είναι οι εξής:
- Με Courier - εταιρεία ταχυμεταφοράς (μικρά σε όγκο και βάρος προϊόντα)
- Με το δίκτυο διανομής της εταιρείας μας (προϊόντα μεγάλου όγκου), διανομή για περιοχές εντός Θεσσαλονίκης
- Με μεταφορική εταιρεία (προϊόντα μεγάλου όγκου και για περιοχές που δεν καλύπτονται από το δίκτυο διανομής της εταιρείας μας)
- Να παραλάβετε από το κατάστημα μας μόλις επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής μπορείς να τους βρεις εδώ.
Θέλω να παραλάβω την συσκευή μου στημένη και να μου γίνει επίδειξη;
Για όλες τις αποστολές εκτός Θεσσαλονίκης οι συσκευές παραδίδονται στη συσκευασία τους. Αν επιθυμείτε να αποστείλουμε τη συσκευή στημένη και έτοιμη για χρήση, κατόπιν συμφωνίας θα επιβαρυνθείτε με το ανάλογο κόστος.
Για αποστολές που πραγματοποιούνται εντός Θεσσαλονίκης με το δίκτυο διανομής της εταιρείας μας έχουμε τη δυνατότητα να αποστείλουμε τη συσκευή στημένη και να προσφέρουμε επίδειξη της συσκευής, κατόπιν συμφωνίας θα επιβαρυνθείτε με το ανάλογο κόστος.
Πως μπορώ να προχωρήσω σε παραγγελία χωρίς να χρεωθώ το ΦΠΑ;
Μπορείς να καλέσεις στο τηλεφωνικό μας κέντρο 2310414022 και ένας εξειδικευμένος συνεργάτης πωλήσεων θα προχωρήσει με την καταχώρηση της παραγγελίας σου και θα σε ενημερώσει για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για αγορά με μειωμένο ή μηδενικό (απαλλαγή) ΦΠΑ.
ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Πως μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Για τις παραγγελίες με μικρό όγκο, που διακινούνται μέσω εταιρείας courier, θα λάβεις ενημέρωση μέσω e-mail ή viber με τον αριθμό φορτωτικής ώστε να μπορείς να παρακολουθείς την πορεία της παράδοσης. Για τις παραγγελίες με μεγάλο όγκο, που παραδίδονται μέσω φορτηγού, θα λάβεις ενημέρωση μέσω μέσω e-mail ή viber με τα στοιχεία της μεταφορικής εταιρείας.
Τι κάνω αν παραλάβω μέρος της παραγγελίας μου;
Για την ταχύτερη παράδοση της παραγγελίας σου, επιλέγουμε τα προϊόντα που έχεις επιλέξει από όλους τους διαθέσιμους συνεργάτες μας και όχι μόνο από την κεντρική μας αποθήκη. Αυτό, όταν συμβεί, θα έχει ως αποτέλεσμα να λάβεις τμηματικά κάποια από τα προϊόντα της παραγγελίας σου. Η συνολική παράδοση της παραγγελίας ολοκληρώνεται συνήθως εντός 5 εργάσιμων ημερών. Σε κάθε περίπτωση θα σε ενημερώσουμε μέσω e-mail ή viber για την αποστολή τους.
Τι κάνω αν παραλάβω ελαττωματικό προϊόν;
Σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν θα πρέπει να απευθυνθείτε στην εταιρεία μας εντός 14 ημερών και να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφών ελαττωματικών προϊόντων που θα βρείτε εδώ προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς. Στη συνέχεια συνεργάτης από το αρμόδιο τμήμα θα επικοινωνήσει μαζί σας για να προχωρήσει τη διαδικασία αντικατάστασης μέρους ή όλου του προϊόντος.