WEBER Brand - Παρουσίαση
Γιορτάζουμε τέλεια BBQs από το 1952 χάρη στην ανώτερη τεχνογνωσία, τη μοναδική σειρά προϊόντων και τον ενθουσιασμό για όλα τα 'Weber' προϊόντα. . Με τον ίδιο τρόπο που εφηύρε την ψησταριά kettle στο Σικάγο από μια απλή σημαδούρα, έτσι και τώρα, συνεχίζει να εξελίσσει ολόκληρο τον κόσμο του μπάρμπεκιου. Ως ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες με την πιο ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων και υπηρεσιών στον κλάδο, η Weber είναι σήμερα διεθνώς συνώνυμη με την καινοτομία στο μπάρμπεκιου, τα τέλεια προϊόντα μπάρμπεκιου και την απόλυτη εμπειρία μπάρμπεκιου. Με σημεία πώλησης σε περισσότερες από 40 χώρες σε όλες τις ηπείρους, συνεχίζει να προωθεί την κουλτούρα Weber BBQ σε όλο τον κόσμο
Ιστορία της Weber:
Με το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, οι Αμερικανοί ήρωες επέστρεφαν στην πατρίδα αναζητώντας ένα μέρος να ζήσουν το οποίο θα διέθετε ένα μικρό κήπο για να μπορούν να χαλαρώνουν με ηρεμία και ησυχία. Σύντομα, άρχισαν να αναπτύσσονται τα προάστια και η διασκέδαση στους εξωτερικούς χώρους έγινε της μόδας. Οι μεμονωμένες απλές μεταλλικές ψησταριές αντικατέστησαν τα παραδοσιακά χτιστά μπάρμπεκιου σε λάκκους, καθώς οι σπιτικοί σεφ στράφηκαν στο γρήγορο ψήσιμο σε υψηλή θερμότητα αντί για το αργό μαγείρεμα σε χαμηλή θερμοκρασία των παλαιότερων χρόνων. Αυτή, όμως, η αλλαγή έφερε περισσότερα προβλήματα. Όταν έβρεχε, οι ψησταριές έσβηναν δημιουργώντας έναν μικρό χαμό και ένα απαλό αεράκι μπορούσε να μετατρέψει μια λαχταριστή μπριζόλα σε μια μαυρισμένη, καμένη απογοήτευση. Μετά από μία ακόμα παρόμοια απογοήτευση, ο George Stephen ο πρεσβύτερος, σε μια στιγμή αποκάλυψης, βρήκε την απάντηση.
Ο George δεν αναζητούσε απλώς την καλύτερη μπριζόλα, αναζητούσε επίσης την επιτυχία. Στο μεταλλουργείο όπου εργαζόταν, η ιδέα του άρχισε να παίρνει μορφή καθώς έκοψε μια σημαδούρα στη μέση, προσέθεσε αεραγωγούς και πόδια και έτσι γεννήθηκε η αυθεντική ψησταριά kettle. Ήξερε ότι έμοιαζε, το λιγότερο.. παράξενη, αλλά παρ’ όλα αυτά την πήρε σπίτι για να την δοκιμάσει.
Οι γείτονες σταμάτησαν να γελούν με το διαστημόπλοιο, όπως την ονόμαζαν, μόλις γεύτηκαν την μπριζόλα που ο George είχε μαγειρέψει σε αυτή την ψησταριά. Είχε αντιληφθεί ότι το μαγείρεμα σε ένα στρογγυλό σώμα με το καπάκι κλειστό ήταν το κλειδί της επιτυχίας και γρήγορα αποδείχθηκε ότι είχε δίκιο. Τώρα όλοι ήθελαν μία. Ο George αποφάσισε να ξεκινήσει τη δική του επιχείρηση και κατά το τέλος της δεκαετίας του 1950, κατάφερε να εξαγοράσει το μεταλλουργείο Weber Brothers Metalworks. Στη συνέχεια, άλλαξε το όνομά του σε Weber-Stephen Products. Οι ψησταριές με καπάκι του George γνώρισαν τόση μεγάλη επιτυχία στις δεκαετίες του 1960 και 1970, που η Αμερικανική τηλεόραση έδωσε προσοχή στην ιστορία του.
Ο George και η μικρή ομάδα του περιόδευε σε ολόκληρη τη χώρα κάνοντας επιδείξεις μαγειρικής όπου και σε όποιον το ήθελε, ενώ τηλεοπτικές εκπομπές έδειχναν στον κόσμο πόσο εύκολες ήταν οι ψησταριές Weber στη χρήση τους. Ο κόσμος λάτρεψε την απλότητα και τα νοστιμότατα αποτελέσματα.
Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1970, οι εταιρείες δελέαζαν τους πελάτες με δωρεάν δώρα και άλλα πολύ ποθητά αντικείμενα, σε μια προσπάθεια να επεκτείνουν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Η επιχείρηση του George εξακολουθούσε να είναι αρκετά μικρή, αλλά το επιχειρηματικό του δαιμόνιο τον ώθησε να προχωρήσει σε ένα φιλόδοξο σχέδιο. Προσέγγισε την τοπική του τράπεζα με την ιδέα να προσφέρει δωρεάν τοστ σε όποιον επισκεπτόταν την τράπεζα την ‘Ημέρα του Τοστ’. Προς έκπληξή του, ο βλοσυρός διευθυντής της τράπεζας λάτρεψε την ιδέα και όρισαν την ημερομηνία σε τρεις εβδομάδες. Η Ημέρα του Τοστ έφτασε, παρέα με πενήντα χοιρομέρια των 8 κιλών, μισό φορτηγό φρεσκοψημένο ψωμί, 227 κιλά κάρβουνα και οκτώ ψησταριές Weber Ranch Kettles. Το πρώτο τοστ είχε προγραμματιστεί για σερβίρισμα στις 11 π.μ., αλλά ήδη από τις 9 π.μ. η αστυνομία ήταν εκεί για να διευκολύνει την κυκλοφορία. Η τράπεζα γέμισε κόσμο και τα τοστ έδιναν και έπαιρναν ανάμεσα στα έντυπα αίτησης τραπεζικών λογαριασμών. Μέχρι το τέλος της ημέρας, είχαν χρησιμοποιήσει 862 κιλά ζαμπόν, 431 κιλά κάρβουνα, ένα γεμάτο φορτηγό ψωμί και ένα βαρέλι μουστάρδα. O George νόμιζε ότι θα πούλαγε 40 ή 50 τοστ στους πελάτες της τράπεζας, αλλά τελικά το όλο εγχείρημα απαίτησε τρία γεμάτα φορτηγά υλικών ενώ η τράπεζα άνοιξε 650 νέους λογαριασμούς. Εντυπωσιακό αποτέλεσμα!
Η δεκαετία του 1980 ήταν περίοδος ανάπτυξης, καινοτομίας και αλλαγής για την Weber. Το πάθος του George για μπάρμπεκιου εξακολουθούσε να είναι έντονο όπως πάντα και συνέχιζε να βρίσκει τρόπους να κατασκευάζει καλύτερες ψησταριές. Διαπίστωσε ότι οι γωνιασμένες μεταλλικές ράβδοι κατένειμαν τη θερμότητα πιο ομοιόμορφα και προσέθεσε κανάλια συλλογής λίπους για να μειώσει τις αναζωπυρώσεις και να κάνει ευκολότερο τον καθαρισμό. Και με το λανσάρισμα της Weber Genesis, η σχεδίαση των ψησταριών υγραερίου άλλαξε για πάντα.
Τον Οκτώβριο 2013, ο George Stephen ο πρεσβύτερος κατέλαβε, μετά θάνατον, μία θέση στο Barbecue Hall of Fame στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μπάρμπεκιου που έλαβε χώρα στην πόλη Κάνσας Σίτυ. Ο Jim Stephen, που ανέλαβε τα ηνία μετά τον George, αποδέχθηκε το βραβείο εκ μέρους της οικογένειας. Είπε ο Jim: “Ο πατέρας μου γνώριζε ότι ο καλύτερος τρόπος για να φέρεις κοντά την οικογένεια είναι να μοιραστείς ένα γεύμα στο ύπαιθρο. Η μητέρα μου Marge και ολόκληρη η οικογένεια Stephen είναι πολύ υπερήφανοι για όσα κατάφερε ο πατέρας μου, και είμαστε ενθουσιασμένοι που κατέκτησε μια θέση στο Barbecue Hall of Fame. Το όραμα και η ακλόνητη αποφασιστικότητά του άλλαξαν κυριολεκτικά το τοπίο της ψυχαγωγίας σε εξωτερικούς χώρους, και η Weber θα συνεχίσει να τιμάει το κληροδότημά του αναπτύσσοντας και παράγοντας τις καλύτερες ψησταριές και αξεσουάρ για πολλά χρόνια ακόμα.”
Ανακαλύψτε όλα τα προϊόντα της WEBER:΅